婚宴



日前
老伴同學娶媳婦
在酒店設宴
食物沒什麼特別




比較特別是
全場花藝裝飾
都是[新老爺]的作品
老伴同學是藝術家
所以兒子結婚
親自出馬
設計場地的所有花藝






我喜歡這餐桌的裝飾






還有一對可愛的小熊



新郎的兄弟們跳舞助慶



祝福一對新人
百年好合
永結同心








36 則留言:

  1. 餐桌裝飾簡單得黎又真係好靚

    回覆刪除
  2. 老伴的同學好有心思。佈置得好優雅

    回覆刪除
  3. 親自設計,雖然花時間,但看到成品會很開心的。

    回覆刪除
  4. 有得揀, 我唔會想去飲 ^^ (我會照做人情架)

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家有得楝架,除左親人,朋友通常會問你有冇時間出席先派帖,唔去唔使做人情。

      刪除
  5. 唉....我這個月都有兩餐婚宴要去.

    回覆刪除
  6. 最喜歡那兩隻可愛的紅綠帽小熊!

    回覆刪除
  7. 簡簡單單或者歡樂精彩都快樂過週末❤冬至❤聖誕節喔
    \(*⌒ヮ◕)/齊齊Happy☆.。゚♦。開心萬得事¤*¨❉•°⊹✾*・*
    時刻°•❣窩心錫錫❉幸福抱抱♥。享受人生\(◕ε⌒* )/
    ╔═════ ೋ♦ღ•*¨ღೋ♦ ═════╗¸„ø¤º°¨ƸӜƷ
    ❀█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█•°♬。・゚♫¸.•*¨✿
    ❀█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_•*•♪開心停不了ღ♩¤✿
    ╚═════ ೋ♦ღ•*¨ღೋ♦ ═════╝¸„ø¤º°¨ʚïɞ
    •*¨♩❉•。⊹*♬。´*•。♪⊹¤。´♫•*¨❉。・゚゚・。。゚♡

    回覆刪除
  8. 而家酒店的質素越嚟越差...食物九流.....價錢就一流

    回覆刪除
  9. 我都想知道一下…而家酒店擺酒要多少錢一圍?記得十二、三年前,我兩個外甥女結婚,鷹君同灣仔會展分別都要七至八千多元,想而家一定過萬吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔清楚,要睇食物同酒店級數,應該最平都八九千

      刪除
  10. 新老爺的構思好靚 , 又浪漫 !

    回覆刪除
  11. 這裡的佈置很美, 很溫馨, 很舒服~~

    回覆刪除
  12. 那些花飾很美, 而且親手製作, 又有另一重意思~~~

    回覆刪除
  13. 嘩!新老爺好勁 要給他按+個讚

    回覆刪除
  14. 哈~兄弟們跳舞助慶~~氣氛實好好啦~!

    回覆刪除
  15. 這裡的佈置唔錯! 祝聖誕快樂!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...