港式麵包之鹹芝麻包



最近少做麵包

手搓
港式鹹芝麻包
手勢生蔬了
造型不大理想




今次用湯種法
相當軟熟
隔天吃都沒問題









45 則留言:

  1. 嘩..賣相已經好吸引啦~~ (y)

    回覆刪除
  2. 我整包一時時,間中都會成功,但點都冇你整得咁好!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我地好少食腸仔,我俾個包你自已加腸仔啦

      刪除
  4. 自已整,少了好多人工化學品已經是很大很大的優點。^_^

    回覆刪除
  5. 鹹芝麻包, 好味 :) 我又想整呢 :)

    回覆刪除
  6. 我都好鐘意這個港式包包呢 !!

    回覆刪除
  7. EE....我都心郁郁想去學整麵包呀.......

    回覆刪除
  8. 唔識整看到已经好滿足啦!

    回覆刪除
  9. 細個時最鐘意食鹹芝麻包架

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...