西貢週末夜


週末晚上
西貢市中心
非常熱鬧




海鮮琳瑯滿目




燈飾下吹著海風
吃著海鮮




美麗的燈飾


碼頭上人影幢幢


原來現在愛鎖變了膠鎖



可以寫上字句




這是新興的嗎??





44 則留言:

  1. 現在的西貢市中心...真係非常熱鬧...我都有15年冇去行呢

    回覆刪除
  2. 海邊夜晚食海鮮好有風味!

    回覆刪除
  3. 而且好似全世界好多地方有上鎖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前見都係銅鐵,而家出現左膠o既

      刪除
  4. D鎖可以寫上字句呢個design好喎.

    回覆刪除
  5. 我看到圖中有字句寫著,「米芝蓮xx食府」,那是真的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個我就不大清楚啦,我不大留意呢

      刪除
  6. 有美麗的燈飾襯托,加倍熱鬧!

    回覆刪除
  7. ^0*..
    早午晚好 ! 週日愉悅 !
    「鎖」好識做生意..

    回覆刪除
  8. 如心...趁香港還可以.....快d番嚟得吓啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩位靚姐,我諗最快都要出年,因要等個女喺奧克蘭(讀書)安定啲,我至會回來行下!
      謝謝兩位的美意。

      刪除
  9. 真係好熱鬧 , 講開西貢我都好耐冇去 , 搵日同袁生入去行行先

    回覆刪除
  10. EE....早幾日我都去過西貢碼頭坐船出海, 但有留意到有這新玩意.....不過
    唉.....膠鎖好怕見光......曬得耐會變得脆.....愛情鎖就玩完了 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 照冬日咁講,這個膠鎖又真可以代表某些現代愛情。

      刪除
  11. 膠鎖這個設計幾新穎~ 估唔到西貢依家有愛情鎖玩~~

    回覆刪除
  12. 夜晚西貢原來咁熱鬧,還是只得週末才如此?!

    回覆刪除
  13. 第一次見個D膠鎮,唔知邊度有得買呢

    回覆刪除
  14. 西貢, 真係有十年冇去,回來時間已經唔夠用

    回覆刪除
  15. 西貢, 以前常入去玩的地方 !
    十幾年未去過 , 依家變了咁多,真的想去逛逛看 !

    回覆刪除
  16. 未試過夜晚入西貢呀~好多時都係假日飲去飲下coffee 咁咋~!

    回覆刪除
  17. 食海鮮果度,多不多外國人?

    回覆刪除
  18. 各式心鎖處處........ 問世間情為何物!

    回覆刪除
  19. 膠鎖又幾得意喔!^^

    回覆刪除
  20. 其實我未入過西貢食海鮮, 西貢係點我都唔知, 淨係細個時好似去西貢燒烤.

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐