素炒西芹



超市賣了一棵西芹
要吃幾餐喇
首先做素炒





材料有
西芹、雲耳、鮮磨菇、炸菜
少許甘筍作裝飾

獻汁
少許鎮江醋、糖、生抽、粟粉

味道己經不錯




39 則留言:

  1. 有事請教, 鮮磨菇係咪唔駛洗架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人會用濕布抹,但我唔放心,臨煮前先用水沖洗。

      刪除
  2. 多食雲茸, 西芹....對心臟血管好呀....!!

    回覆刪除
  3. 請教調味加黑醋有何作用?因我未試過呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 更正:應該係鎮江醋就真!

      刪除
    2. 加少許香鎮和糖可以提升素菜的味道。

      刪除
  4. 我也買了西芹....... 今晚西芹紅蘿白清雞湯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定好好味,不過我甚少用雞湯。

      刪除
  5. 素菜好,清清地,減輕一下腸胃負擔。

    回覆刪除
  6. 一棵西芹我都係要食幾餐架.

    回覆刪除
  7. 我都好喜歡西芹, 有時會用來煲牛尾湯, 雜菜湯都用佢. :)

    回覆刪除
  8. 一棵西芹,我食三餐左右啦!

    回覆刪除
  9. 我都好怕買一棵西芹要吃幾餐喇!

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 係架,不過,我落好少咋,吊一吊味

      刪除
  11. 袁生唔食雲耳,所以我多數會轉木耳炒

    回覆刪除
  12. 西芹我鍾意係街巿買,因為唔需要買一棵

    回覆刪除
  13. 我鐘意食西芹, 素炒同炒肉都好好味, 整沙律又得, 最衰係屋企人全部唔鐘意食, 買一棵通常放到爛都未食晒.

    回覆刪除
  14. 西芹有益呀~我有時會用黎煲西湯呢~!

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨