忌廉粟米南瓜意粉



這幾天
日間都往街上跑
回家比較晚
要煮飯就很匆忙

若果沒有約會
兒子總不想在街外吃飯
只要在家
就算簡簡單單
吃意粉也沒所謂

呢餐就係咁

忌廉粟米南瓜意粉
好簡單
我和老伴就加幾片煙鴨胸
滿足、好味









44 則留言:

  1. 意粉賣相好靚 , 南瓜甜甜地好味呀 !

    回覆刪除
  2. .。❉♦。☁*゚話咁快又晚安 laa*☾。゚

    回覆刪除
  3. 雖然簡單,但有菜有肉有五穀,種類均衡喇。^_^

    回覆刪除
  4. 夠晒足料,加少少調味已經好夠味!

    回覆刪除
  5. 囝囝一起在家温馨晚飯.......一定滿足好味!

    回覆刪除
  6. 好小後生仔...總不想在街外吃飯呢

    回覆刪除
  7. 忌廉粟米加煙鴨胸己經夠營養!

    回覆刪除
  8. 我喜歡南瓜的鮮甜味道。

    回覆刪除
  9. QQ好肚餓呀~~EE ^^'''

    回覆刪除
  10. 雖然自己煮俅餸會辛苦點,但我都係喜歡在家食多點!

    回覆刪除
  11. 南瓜好呀, 又甜又有益, 我喜歡用來煲湯多!

    回覆刪除
  12. 自家煮有家的味道呢!

    回覆刪除
  13. 所有材料都系我鍾意食的配搭,正吖!

    回覆刪除
  14. 夏天熱熱地,食得簡單,好啊!

    回覆刪除
  15. 下次可以將煙鴨胸去皮先煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經將鴨胸用慢火迫出好多油啦

      刪除

蒜蓉香辣炒杏鮑菇(素食餐)

昨天 去了一趟唐人超市 買了些食材 煮幾款素菜 一家人週末聚在一起 簡簡單單用餐 番茄紫菜雲耳湯 蒜蓉香辣炒杏鮑菇 清煮豆腐 油鹽薑片灼小棠菜 來到英國 第一次買杏鮑菇 於是就做了以下這個素菜 蒜蓉香辣炒杏鮑菇 很簡單的做法 味道不錯