午餐在德福金滿庭


兒子回來
要到德福辦點事
於是到廣場午膳
我選了金滿庭
因剛過了12點
所以不用等位




素炒香芹淮山
材料也相當豐富




素雜錦拉麵

素雜錦有雜菌菜等
煮得好好味





豬扒蛋炒飯
豬扒做得幾鬆化
而且好大塊
炒飯較硬身
不合我口味
豬扒只有我和老伴吃
所以吃了很多片





清蒸豆腐
真係太清
呢個做得太簡單乏味




蔥油大餅

餅做得很鬆軟又香
但我地己經好
只吃了一半
我原來想吃的甜品
也要放棄了





金滿庭食物
翡翠拉麵差不多
金滿庭的小籠包
也相當好吃
德福金滿庭
翡翠拉麵好坐得多
以後知道點揀啦

今餐消費$334元


地址

九龍灣偉業街33號德福廣場2期6樓








43 則留言:

  1. 德福金滿庭...高格調高好多....
    食碞也貴多少少些

    回覆刪除
  2. 金滿庭係咪有個兵馬俑個間?

    回覆刪除
  3. 呢間啲座位舒適好多, 佢同翡翠的路線有少少唔同, 有點似"小南國"那種格局, 所以消費都貴D~~

    回覆刪除
  4. 在德福開店也要有些水準才能生存吧!

    回覆刪除
  5. 葱油大餅好大份,唔怪得食唔落甜品啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 葱油大餅好厚身,但好鬆化同好香

      刪除
  6. 金滿庭都唔錯, 我一定要食豆沙鍋餅 :)

    回覆刪除
  7. 看來都坐得很舒服呢!

    回覆刪除
  8. 碟豆腐賣相也太家常了吧.

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 因為阿仔唔食,所以冇點到,以前食過,好味

      刪除
  10. 碟清蒸豆腐有啲揾笨喎.....

    回覆刪除
  11. 這個地方好似幾雅緻!

    回覆刪除
  12. 蔥油大餅好想試,睇落好似包住蔥做餡?

    回覆刪除
  13. 我屋企樓下都開咗呢間~有住戶証有9折. 都幾多人食架~!

    回覆刪除
  14. 呢度環境幾舒適!

    回覆刪除
  15. 係德福廣場食晚飯,係成日要等位.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地下午12點到,所以好易搵位。

      刪除
  16. 環境都幾舒適...相信D食物一定唔錯!^~^

    回覆刪除

週末BBQ

 今天到訪朋友新居 也順便探下貓婆婆 牠似乎很愛曬太陽 選擇陽光照射角落躺下 優哉悠哉 英國在夏天才會BBQ 天氣不錯 很適合燒烤 但其實不用自己燒 我們也只在室內進食 食物種類也不少 燒腩肉特別好味 素炒韓國粉絲 還有甜品 完完滿滿的一餐