午餐在花園餐廳


花園餐廳
有幾十年歷史
那些年
要鋸扒
沒能力去幫襯大酒店的年輕人

位在旺角花園餐廳
成了他們的好去處

我已經廿多年沒幫襯過了
是次因到九龍公園
參加活動
於是走進了尖沙咀亞士厘道的分店



點了兩個午餐
每客$50
麵包鬆軟
不錯
但羅宋湯真不敢恭維
太鹹
我只喝了少許
實在飲唔落



老伴點
漢堡雞扒配薯條
我試左少少
非常一般



龍利柳豬扒
份量很大
但龍利柳
有魚腥味
豬扒還比不上普通茶餐廳



咖啡
非常難飲
我喝了兩口便放棄



雖然如比
餐廳仍然客似雲來









53 則留言:

  1. 以前去花園餐廳, 點都要食鐵板, 不過而家差哂喇

    回覆刪除
  2. 我睇過有卜友介紹過,以為是好好的餐廳。

    回覆刪除
  3. 十多年前,“花園”我試過一次就冇返轉頭,
    是因行內人說的豉油西餐便是指這一類……

    回覆刪除
  4. 我上次出旺角好想去呢度鋸扒,但老公唔去唯有返屋企食飯盒呀! @@"

    回覆刪除
  5. 我只去過兩次晚餐,一次午餐。食物其實偏貴,我去果次冇咁平既午餐,過一百就有,單點一碟咖哩牛腩飯,好似成九十蚊。食物味道一般,只係餐湯好多材料,而且跟餐有芒果布丁或啫哩做甜品,好有懷舊feel.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間午餐在尖沙咀區,算係大件夾抵食,可惜質素太一般

      刪除
  6. 旺區水準差些還大把人幫襯!

    回覆刪除
  7. 好耐冇去過,耐到唔記得幾耐添。

    回覆刪除
  8. 以前係觀塘市中心有間,環境麻麻,味道也麻麻,所以無再去.

    回覆刪除
  9. 我都好耐無去, 以前細個爸爸帶我哋去花園餐廳鋸扒, 好開心㗎 :)

    回覆刪除
  10. 上一次去已是10年前了,水準真唔掂,
    返而偶然會幫親灣仔的波士頓餐廳!

    回覆刪除
  11. EE.. 我們口味, 要求不斷提升, 但花園就三十年如一日 ! 仍是廉價的扒餐為賣點.
    無法啦, 價錢主導了餐廳的質素...!!

    回覆刪除
  12. 哈,EE唔Post張餐巾,我都唔唯意英文名除左Garden,仲有Sweetheart呢個字。^_^

    回覆刪除
  13. 我很久沒有幫襯呢間餐廳了 , 現在變得那麼不濟 , 下次我經過就不用考慮了 .

    回覆刪除
  14. 早前去旺角辦事情, 路經見到, 就在那處吃午餐, 可能地區不同, 食物還過得去, 而人亦不算太多。

    回覆刪除
  15. 我細個食過, 好耐無去啦.

    回覆刪除
  16. 花園餐廳~!好多年前去過~都好常去~近呢幾年冇咩再幫襯呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊式西餐廳,食物水準不穩定,不去也吧

      刪除
  17. 我好耐冇幫襯,可能間間吾同師傅.

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊式西餐廳,食物水準不穩定呀

      刪除
  18. 之前剛好食過晚飯, 鐵板餐不過不失, 質素普通但算抵食, 所以好多人幫襯~

    回覆刪除
  19. 唔知點解舊式餐廳的羅宋湯永遠都是又酸又鹹的。

    回覆刪除
  20. 旺角花園餐廳以前lunch都有同同事去食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前佢在勝在大大份,又唔貴嘛

      刪除
  21. 食物不好都有咁多客嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢在勝在大大份,又唔貴嘛,而且有自由行

      刪除
  22. 以前住九龍時間中都有去, 那時很抵食, 又不太難食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前佢在勝在大大份,又唔貴嘛

      刪除
  23. 太子始創對面嗰間ok,不過,觀塘嗰間就不敢恭維

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨