中式牛肝菌飯


放完假特別忙碌
煮炊之事
越簡單越好

牛肝菌飯
我用最簡單的方便
做個中式牛肝菌飯
其實等同有味飯
材料除了牛肝菌
還有中式火腿
紅燈籠椒
全程用電飯煲煮



最後還加上蛋皮
簡單快捷






41 則留言:

  1. < 煮炊之事 , 越簡單越好 > 哈哈絕對讚成 !

    回覆刪除
  2. 簡單得來..都炒得好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個飯全程用電飯煲煮架

      刪除
    2. 好正!以為係炒tim~~!^^'''

      刪除
  3. 煮炊之事,越簡單越好===>特別是溫度仍有三十度,在廚房對著爐具都幾熱的。^_^

    回覆刪除
  4. EE煮炊之事不溜都快靚正!

    回覆刪除
  5. 牛肝菌整有味飯, 間中我都會整, 好喜歡牛肝菌既香味...

    回覆刪除
  6. EE 的廚藝好本事, 炒蛋技巧好高, 色澤靚, 蛋皮薄而均勻 ...!
    我無講錯嗎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你過獎啦,其實蛋皮用易潔鑊好易煎

      刪除
  7. 這個正, 我都好喜歡有味飯, 易煮又好味. :)

    回覆刪除
  8. 煲出來啲飯有淡淡的黄色,好似是用牛油炒過咁,賣相好靚呀!

    回覆刪除
  9. 上次問你係邊度買牛肝菌, 因為我都知佢好貴. 你如果食得多, 可以試試一次買一瓶大的. 我就是這樣. 你試試上網查FOODTALK, 它有幾間分店, 佐敦, 葵涌和西環.法國貨, 買大瓶的划算很多. 但要預訂, 你可以問問.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的資料,我因為上次買了一包,還未吃完,我會上網查下的

      刪除
  10. 我最鍾意有味飯,牛肝菌好香 :)

    回覆刪除
  11. 我睇左係皮蛋,拉落尼睇到第二張相先知係雞蛋,笑c我!

    回覆刪除
  12. 牛肝菌飯我都成日煮~因為我老公佢好LIKE 食呢~!

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...