梅菜煎蛋



梅菜煎蛋
這味鎹可作素食
送飯最適合
材料簡單
美味又經濟




材料
梅菜適量 
約一棵洗淨
也可略浸幾分鐘
切碎
蛋三隻
蔥粒少許(不吃蔥可以不用)
做法
先將梅菜用白鑊炒烘乾盛起
然後下油落鑊
將梅菜、蔥粒放落己打發蛋汁內拌勻
一起煎熟便成

簡單快捷








51 則留言:

  1. 今次EE加咗,蔥粒少許(不吃蔥可以不用),啱我呢!

    回覆刪除
  2. 梅菜炒蛋好特別我未吃過 , 蛋煎得好靚 .

    回覆刪除
  3. 一看標題,這個不似是甜品後的下集。哈,追Post看完上一篇,恍然心悟也。=P

    回覆刪除
  4. 未試過,但兩樣都中意食,加埋一齊肯定好好送飯!

    回覆刪除
  5. 未試過, 我淨係知梅菜肉餅同扣肉

    回覆刪除
  6. 請問係咪要用甜梅菜先得? 好想食啊. :)

    回覆刪除
  7. 我都鍾意食梅菜,但唔係容易買到靚的。

    回覆刪除
  8. 啱屋企食飯,簡單啲都好。

    回覆刪除
  9. 我唔知可以用梅菜,通常我會用韮菜來炒。

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 我冇所謂齋期,冇時間買鎹咪求真囉

      刪除
  11. 未試過用梅菜煎蛋,依家反璞歸真剩係齋煎蛋セ都唔加!

    回覆刪除
  12. 菜脯炒蛋試得多, 下次試吓梅菜先得 :)

    回覆刪除
  13. 梅菜煎蛋我都未試過, 新嘗試喎...

    回覆刪除
  14. 買定梅菜,留番幾時煮都得,簡單方便好味。

    回覆刪除
  15. 我未試過這餸, 但估到都好易整也好食...!!

    回覆刪除
  16. 我仲有少少梅菜,煮呢個都好.

    回覆刪除
  17. 我阿媽之前去惠州買咗好多梅菜呢~!

    回覆刪除
  18. 我勁喜歡吃梅菜, 加埋煎蛋好香口, 一定爬多碗飯.

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...