雜菌青椒



雜菌青椒

街市買的白色本菇、秀珍菇

家中有半隻有機青椒

又可做個素小炒



材料
本菇、秀珍菇、雲耳、青椒

菇類會出很多水份
所以習慣先將菇類
先用薑略炒除去水份

今次汁料
有生抽,老抽、香醋、糖
簡簡單單
效果也不錯





36 則留言:

  1. 最近EE好似好喜愛食素素呢

    回覆刪除
  2. 菇其實我都鍾意食,如果去西餐廳又想當晚食得清清地,我通常都叫雜菌炒長通粉或意粉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雜菌炒長通粉或意粉,我兒子都愛吃

      刪除
  3. 素食淸清地,有益,我鍾意!

    回覆刪除
  4. 雜菌同青椒,一個至憎、一個至愛呀!!

    回覆刪除
  5. 簡單又有益,家常小菜。正!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 係架,不過,要來送飯都係熱食岩D

      刪除
  7. 我都係喜歡食素菜類的 !
    所以 菇菇...耳耳....都岩晒我 ! 哈哈
    (耳耳= 雲耳, 木耳, 雲耳...還有黃耳 !!)

    回覆刪除
  8. 你咁叻煮素菜,以後需要煮齋時,可以入嚟你度攞idea。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我煮得好普通,多謝你支持。

      刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐