火雞肉炒海參


火雞肉炒海參


老伴從超市
買來一大一小
兩隻火雞翼$35
味道不錯
只是肉質比較實
用來配他食物較好



材料簡單
黑椒火雞肉、雲耳、洋蔥
我衹用一隻細
炒埋一小碟
因為有黑椒
還可食到小小辣



海參我用呢隻
廉價急湅海參





40 則留言:

  1. 我都係用平海參, 一包係一田買, 另一包係大盞買. 解凍洗好用得, 好方便.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前多數係大昌買,現在係超市買呢隻。

      刪除
  2. EE我唔鍾意食雞,幫口食海參啦!又有好嘢食 ^^

    回覆刪除
  3. 仲仲有隻大雞翼, 會用來煮乜野呢?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大雞翼, 會用來煮乜野?下回分解

      刪除
  4. 火雞肉比較嚡,不過無咁多肥膏。

    回覆刪除
  5. 我都係買急凍海參呀!

    回覆刪除
  6. 火雞翼大大隻,人少好易煮.

    回覆刪除
  7. 海參用來小炒也不錯的!

    回覆刪除
  8. 睇見就想食,海參也是至愛之一!

    回覆刪除
  9. 火雞翼未曾食過想像中如你品嚐平語同感!

    回覆刪除
  10. 吉吉島成日都有呢d火雞翼賣呢~!

    回覆刪除
  11. 火雞肉少脂肪,好健康㗎,食多啲啦

    回覆刪除
  12. 急凍海參好過「乾」果d,乾果d,聽講要好多程序去整。

    回覆刪除
  13. 黑椒火鷄翼.......好味道呀!

    回覆刪除
  14. 好新的配撘,不錯呢!

    回覆刪除
  15. 一隻火雞翼就煮到一碟, 咁隻雞翼真係好大隻喎.

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...