海運戲院



好久沒到戲院看戲
那天到尖沙咀閒逛
無意看到海運戲院
才驚覺海運戲院還未拆




我行入去一看
己經面目全非



昔日寬敞的大堂
己不復見
只見小小角落
仍然有爆谷飄香



好高興海運戲院沒有拆掉
這個可是大家的集體回憶
七十年代
這裏有放影過不少好戲

經歷變遷
現有海運戲院
於去年重新裝修
由嘉禾經營
最難得沒有分割成細院
仍然是單一影院

有機會真要入去睇番場戲








36 則留言:

  1. 而家要去商場先睇到戲。

    回覆刪除
  2. 我都好耐冇入過去啦,以前細個間唔中都會入去睇戲

    回覆刪除
  3. 很懷念以前住在戲院樓下, 每晚烤魷魚味飄香~

    回覆刪除
  4. 呢度好耐之前去睇過戲。都好,尖咀都仲有戲睇下,唔係只係得買珠寶。=P

    回覆刪除
  5. o係HK時海運我都好耐冇去.

    回覆刪除
  6. 單一影院給觀眾的電影感强烈得多。

    回覆刪除
  7. 乜仲有呀?我耐無去尖沙咀,太多多多人了

    回覆刪除
  8. 我發現好似未去過這間海運睇戲!

    回覆刪除
  9. 仲喺度咩?好多好多回憶啊!

    回覆刪除
  10. 噢我差點忘記這間戲院 , 最後幾時喺呢度睇過戲都唔記得了 .

    回覆刪除
  11. C火!我咁耐都冇幫趁過添!

    回覆刪除
  12. 海運戲院,真係好耐好耐冇去啦!

    回覆刪除
  13. 以前去得最多都怕是海運、新華戲院,這兩間的座位很好坐呀!

    回覆刪除
  14. 那些年...第一次光顧海運是睇海神號歷險記!

    回覆刪除
    回覆
    1. 海神號歷險記係72年首影,我都係係海運睇

      刪除
  15. 呢間我經過~但係未試過入去睇戲~~見佢冇乜人架咋~

    回覆刪除
  16. 無記錯的話, 90年响嗰度睇Pretty Woman, 嗰時好多人架, 要朋友之前去排隊買定飛.

    回覆刪除
  17. 現在海運戲院好似在後巷中....人流疏落, 有點失勢...!!
    以前拍拖必到的地方.....唉...!!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...