番茄煮紅衫魚



番茄紅衫魚
這味鎹
可能是大家的集體回憶
我就差不多由細食到大
後來家人

紅衫魚一向都是較廉價魚類
非常大眾化
想不到近年越來越貴
動輒要三至四元一襾
所以已經很少買
今次買的都要三元一襾
不過真係新鮮好味







53 則留言:

  1. 紅衫魚貴左好多,我都好少買喇!

    回覆刪除
  2. 我好喜愛蕃茄煮紅衫魚的餸,香香酸酸甜甜,

    回覆刪除
  3. 呢個菜經典。一個半月前,在深水步某茶餐廳,晚市套餐標明「海鮮價」,一問之下,$80元,連飯、湯 (或熱飲)。結果冇叫,不知份量如何。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,真估唔到紅衫魚變「海鮮價」。

      刪除
  4. 都有廿多年冇食紅衫魚.. <~~

    回覆刪除
  5. 近年街市魚檔都已少見紅衫魚哩...! 所以越來越貴啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家紅衫魚真係貴左好多

      刪除
    2. 我聽魚檔東主話來價一箱魚...只有幾條的是較大紅衫魚其它是細小所以大細同價。

      刪除
    3. 我買的都是大細同價,但大極有限

      刪除
  6. 蕃茄紅衫魚是最佳拍擋!
    早前在九龍城街市買了一條小紅衫, 要三十多元, 但很新鮮, 清蒸也不錯哩!

    回覆刪除
  7. 紅衫魚係我由細到大最愛既魚呢!小時候喜歡蕃茄煮,長大了反而喜歡煎香加豉油或加阿媽秘製甜汁!諗起都流口水!hehe..

    回覆刪除
  8. 我這兩次都領教過,五十幾蚊買條紅衫魚。

    回覆刪除
  9. 這餸婚後未食過!懷想起母親煮的餸!謝謝EE

    回覆刪除
  10. EE,呢個好好味,由細食到大,現在住美國又無得食啦,好懷念呢,流口水中。

    回覆刪除
  11. 香港買餸貴咗好多,難為一家之煮。

    回覆刪除
  12. 從未見過有游水紅衫魚 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅衫魚是深水魚,上水後很難生存,印象中未見過游水紅衫。

      刪除
    2. EE 說得對,深水魚在淺水區已死了!極難在街市見到生的紅衫魚

      刪除
  13. 我童年時最鍾意食紅衫魚煮番茄 , 現在紅衫魚真係好貴 , 好少買了 .

    回覆刪除
  14. 我都係由細食到大,大少竟然話未食過=0=

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?呢個以前真係好少人未食過。

      刪除
  15. 這個鎹, 我好似冇咩煮過, 最好得一兩次, 都要再試吓先得囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我媽以前常煮,後來我自已都煮架

      刪除
  16. 細個成日食, 而家真係好少買紅衫.

    回覆刪除
  17. 個留言又食咗,慘過條紅衫魚俾人搶咗.

    回覆刪除
  18. 這道菜有懷舊風味!

    回覆刪除
  19. 紅衫魚好貴,宜家罷食囉。

    回覆刪除
  20. 蕃茄紅衫魚小時候最愛吃!現在貴得利譜,少吃!

    回覆刪除
  21. 呢個好送飯~我細個我媽經常煮呢味餸

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都有煮,而家真係好少囉

      刪除
  22. 呢味係兒時回憶呀,呢邊無彎衫魚, 所以好耐無食過。

    回覆刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐