炸菜肉片煮蘿蔔



昨晚的黑雨
和冰雹
威力真大
弄到水浸地鐵
商場天花也塌下


說回這個
炸菜肉片煮蘿蔔
原意醃好的炸菜肉片
預傋隔水
後來決定用來煮蘿蔔
效果又幾好喎
味道唔錯


42 則留言:

  1. EE,睇見都好似好好味喇...^ ^

    回覆刪除
  2. 炸菜肉片本身好惹味,現在加入蘿蔔,減少一分濃烈,卻多了一分清甜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 炸菜肉片加入蘿蔔互相配合,是EE的口福!

      刪除
  3. 我吃蘿蔔後; 冇氣痀大大, 唯有流口水..

    回覆刪除
  4. 炸菜煮蘿白....又幾惹味...!!

    回覆刪除
  5. o尋晚我收到D短片,睇咗都嚇一跳!好彩無人受傷咋!

    回覆刪除
  6. ¤*¨輕輕鬆鬆笑盈盈✬・゚容容易易星期二
    っˆヮˆ)っ*。♦☁甜夢安睡瞓喇喂⊹★¤\(◔▽◔)/

    回覆刪除
  7. 雖然平價,但炸菜真是可以百搭!

    回覆刪除
  8. 哈哈, 係咪想起冰雹, 所以加入白蘿蔔應景. 不過, 相信菜味會更加清甜可口.

    回覆刪除
  9. 我呢度蘿蔔比以前貴好多,我罷吃蘿蔔。

    回覆刪除
  10. 場黑雲真係好誇張~搞到咁多地方滲水~!

    回覆刪除
  11. 好羨慕你的家人,每天都有美食。

    回覆刪除
  12. 網上見到啲冰雹同又一城水浸, 好誇張呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次沒有傷人,是非常好彩啦。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...