假日九龍公園



假日九龍公園
非常熱鬧
很多菲印姐姐聚集



噴水池旁坐滿人


武術表演



功夫小子


舊兵房改造的
香港文物探知館



這邊較為寧靜


園內有畢業生在拍照



有檯椅可休息


園內的小花


尖沙咀人頭湧湧


香港文物探知館
每逢假日有導賞員帶領參觀
大家有興趣不妨一遊








34 則留言:

  1. `*•✬`*☾`*•☁`*••∴◇∴
    ☁╭══╮`*•`*`*•`*•快樂迎接明天星期六喇喂...呵呵呵
    •╭╯ΘΘ ║¸.•*¨☆ 覺覺豬時間 ☆ 甜夢 ☆ 晚安安 ☆
    •╰⊙═⊙╯•*¨`*•★《天》★《天》★《快》★《樂》★

    回覆刪除
  2. 有冇入文物探知館參觀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 假日會有架,又可以入去圖書館上網

      刪除
  3. 喜見有功夫小子醒獅,藝術得而薪火相傳!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,武術醒獅,香港學校都有班架

      刪除
  4. 我記得九龍公園有個人工湖,有很多紅鶴及水鳥棲息。

    回覆刪除
  5. 而家啲公園仲係咪好多人去拍拖架?

    回覆刪除
  6. 假日有好多自由行同姐姐們我都好怕去果邊

    回覆刪除
  7. 星期天去公園,一定是人頭湧湧的。

    回覆刪除
  8. 自從冇係老尖工作之後,我都好耐冇去九龍公園行囉!

    回覆刪除
  9. 好耐無去九龍公園囉, 經過就多呢.

    回覆刪除
  10. 對呀,不過我部傻瓜機,拍得太普通,所以沒有多拍

    回覆刪除
  11. 假日係四圍都好多姐姐~~~

    回覆刪除
  12. 常經過, 但卻數年沒進去了, 記得以前有小橋有魚池和鯉魚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在都有,公園現在多了很多設施

      刪除
  13. 家下尖東太多人~太多自由行~我都少咗出去喇~!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐