冬至鹹湯丸


冬至煮鹹湯丸
是我家鄉的習俗
材料都好豐富
有紹菜、白蘿蔔、唐芹菜、冬菇、蝦米等
我因懶出街市
所以只用甘筍代替白蘿蔔
沒有唐芹
又忘記放冬菇
所以做左個
家鄉鹹湯丸A貨


A貨材料
紹菜、甘筍、蝦乾、瘦肉
除了水還加了半雞湯吊味
不濃也不淡
午餐吃得飽飽








73 則留言:

  1. \(*⌒▽◕)/MY █▄❤VҼ 好朋友☁早晨☀
    ░窩心錫錫░❉░幸福抱抱░❣░冬至吉祥░¸„ø¤º°¨ƸӜƷ
    ░齊齊時刻笑笑°*享受░聖誕快樂░&░新年如意░•*¨*ʚïɞ
    ღೋ۩۞۩ღೋ۩۞۩ღೋ۩۞۩ღೋ۩۞۩ღೋ۩۞۩
    ✿╔══╗╔══╗❀╔╗╔╗•°*•*¨*Ѽ\(◕ヮ◕)/
    ✿╠══║╠══║❀║║║║╔╗•°*。.開心萬事得*・♡
    ✿║══╝╚══║❀║║║║╚╝ •°*Ѽ•*¨*\(◕ε⌒* )/
    ✿║░═╦╦═░║❀║║║╚═══╔╗ ╔╗*¨•Ѽ
    ✿║░═╬╬═░║❀╚╝╚═════╝ ╚╝\(◕‿◠)/
    ✿∴♣∴♧∴❀∴✿∴♣∴♧∴❀∴✿∴♣∴♧∴❀∴✿

    回覆刪除
  2. 不同口味呢!我想我也會喜歡吃!謝謝介紹!冬節愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吃得甜湯丸多,試試鹹的也不錯。

      刪除
  3. 冬至快樂!最重要一家人開開心心健健康康﹗

    回覆刪除
  4. 我印象中的咸湯丸是有餡的,幾歲時媽媽煮過俾我食。

    回覆刪除
  5. 我又係鐘意食鹹湯丸, 我家鄉習俗是初二開年時食鹹湯丸.

    回覆刪除
  6. 鹹湯丸我只like食d菜,要走湯丸

    回覆刪除
  7. 我家吃的不是湯圓,是年糕,也很美味的。

    回覆刪除
  8. EE,冬至快樂!印象中在長輩家都吃過咸的湯圓,但我無食送,剩係飲晒d湯,因為啖湯甜到嚇死人。。hhhah

    回覆刪除
  9. 鹹的都是一個家鄉的特色啊! 謝謝分享... 祝聖誕快樂, 日日開心啊!

    回覆刪除
  10. 妳係東莞人呀?我老公東莞人又係好興冬至食鹹湯丸

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來東莞人都係好興冬至食鹹湯丸架,我係台山人

      刪除
  11. 從來未食過鹹湯丸,覺得好吸引,XD~

    回覆刪除
  12. 我都喜歡鹹湯元, 但只在叔叔結婚時食過一次.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,結婚食咸鹹湯丸,又比較少喎

      刪除
  13. 鹹湯丸, 我冇咩食過, 冇餡冇味道, 咪好似食粉團咁囉, 哈, 我要食甜既....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都喜歡食甜,但咸的有好多配料可吃

      刪除
  14. 鹹湯丸的湯裡少了冬菇絲,味道會差些少!

    回覆刪除
  15. 做過一次, 但是家人還是喜歡甜的“:)

    聖誕快樂!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都喜歡食甜,但咸的有好多配料可吃
      聖誕快樂!

      刪除
  16. 噚日我哋都唔記得食湯丸添!

    回覆刪除
  17. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  18. EE, happy merry christmas & happy new year.

    回覆刪除
  19. 鹹湯丸好好味,湯底充滿了蝦乾及瘦肉味,非常香,這個已成了一個美味的晚餐了....
    EE,祝聖誕快樂!

    回覆刪除
  20. 好特別哦!一定好味!
    祝EE聖誕節快樂!

    回覆刪除
  21. 午安 ! 昨天冬至 ! 大家吃過暖在心頭的甜甜湯圓 luu..
    祝福每個朋友, 保持信念, 努力向前, 珍惜身邊的小小幸福!
    天冷了, 別忘了添件衣服喔!^0*

    回覆刪除
  22. 我老公屋企又係食鹹湯丸,未結婚前我都唔知湯丸有鹹嘅,不過我都係鍾意甜嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都喜歡食甜,但咸的有好多配料可吃.

      刪除
  23. EE,預祝你聖誕快樂,新一年「煮」意無限。

    回覆刪除
  24. 鹹湯丸, 未食過 !
    覺得好有意思 !
    祝冬至&聖誕快樂 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,聖誕快樂!
      咸的湯丸有好多配料可吃.

      刪除
  25. 我在松柏中心吃了咸湯丸, 材料和EE的差不多哩!

    回覆刪除
  26. 回覆
    1. 原來客家人過年都會食鹹湯圓,我地年三十都係.

      刪除
  27. 哈哈, 未食過鹹湯圓, EE冬至快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咸的湯丸有好多配料可吃.
      謝謝你,聖誕快樂!

      刪除
  28. 鹹的又幾特別wo,不過有冇餡料嫁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 湯丸冇餡架,不過,有好多配料嘛

      刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨