急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地
又做個炒飯
我家甚少剩飯
所以用新鮮飯炒
冰箱剩下半包雜錦海鮮
我用小唐菜煮個菜飯
加急凍海鮮及蛋炒


冰箱有紅豆餡未用完
又做幾個紅豆包
通常我將包包完成發酵程序
放入雪櫃
早上拿出來回溫再焗
早餐下午茶都有著落





25 則留言:

  1. 營養豐富自家快餐炒飯好味道呢😋新鮮出爐麵包香噴噴😄

    回覆刪除
  2. 海鮮炒飯正呀, 紅豆包好吸引呀~

    回覆刪除
  3. 急涷海鮮多數就係蝦同青口.

    回覆刪除
  4. 海鮮炒飯我都不時會整! 以前會用隔夜飯,而家唔會LU。用新鮮飯只控制水量落小啲就做到硬、乾身嘅效果

    回覆刪除
    回覆
    1. 隔夜飯嫌佢黐得大實

      刪除
    2. 我又冇所謂,但我唔會煮太多飯隔夜去炒.

      刪除
  5. 炒飯很多料啊🥘紅豆包也很精緻可愛 ❗️

    回覆刪除
  6. 炒飯同紅豆包我都好想食呀 !

    回覆刪除
  7. 炒飯幾方便,有乜料就加乜料!😜

    回覆刪除
  8. 🐰 碟炒飯睇落有D濕潤 👍 😆

    回覆刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐