大蝦蒸粉絲

 冰箱有幾隻大蝦
簡簡單單蒸粉絲
剁些蒜蓉蔥用鹽油撈勻
放入蝦背
粉絲浸軟
再用滾水略浸
用生抽糖撈勻
再放上碟
將蝦放在粉絲面
滾水隔水蒸8分鐘
粉絲淋滑好吃


今天坐車上山購物
五時已經天黑了
正值下班時間
交通很繁忙





16 則留言:

  1. 哈哈哈😋好嘢呀有蝦添😉行街街去購物🙂感受下班繁忙景象.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢處食游水海鮮就難,雪蝦就唔錯架。

      刪除
  2. 通常我老公出手整,我至會有蝦食

    回覆刪除
  3. 我食食吓都接受咗急涷蝦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實現在雪藏技術好好,急凍食物都唔差。

      刪除
  4. 現在才1月,這麼早便天黑了,想起有次我秋天去京都,也是五點便開始天黑 🌝

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢處冬天好快天黑,夏天就八九點都未天黑。

      刪除
  5. 粉絲最好味 (阿毛)

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落