煮雞酒

 這星期天氣已回暖
晚上最低也有7至8度
但仍然處於寒冬中
突然想起
煮碗雞酒吃
家中只有雞腿肉
也沒所謂啦
吃起來不及有骨雞煮好味
但仍然吃得津津有味
吃完全身暖和起來


早上前買來的風信子
幾個球花盡開
幾鎊銀連盤
看來真不錯







22 則留言:

  1. 雞酒好處暖的感覺😋風信子顏色美麗清新😘.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不會喝酒,但煮過的酒湯就喜歡吃。
      風信子花朶美麗又易種👍

      刪除
  2. 雞酒正呀,記得以前坐月日日食,食到驚,依家唔係成日有得食就好想食

    回覆刪除
  3. 雞酒好多材料喎 , 以前我在網上睇過衹有紅棗雞和薑的 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我忘記了放紅棗,我們煮必放雲耳。

      刪除
    2. 大抵因口味問題,我自己就覺得好味,同時一定加糖,會好味啲.

      刪除
  4. 粉色的風信子十分漂亮,欣賞美照 ❣️

    回覆刪除
  5. 你嘅風信子提醒我春天就要嚟啦.

    回覆刪除
  6. 食完暖笠笠 (阿毛)

    回覆刪除
  7. 風信子開得好靚呀!香味濃唔濃?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係太濃,幾好呀!我其實好怕太香架,有網友話紫色香啲。

      刪除
  8. '';;"":: 風信子幾個球花盡開 ::"";;'' 👀 睇見就開心 🙏 👍 👏🏻

    風信子開完花, 花球的根別丟棄,可以保存翌年又能繼續開花。
    https://www.youtube.com/watch?v=oDIj-mWcGKc

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落