[西貢]神功戲相片集

 聖誕假期過去
很快就迎來元旦假期
我又來介紹一下我多年前
拍攝下來的粵劇照片
今次演出的
都是較年青的演員










4 則留言:

  1. 呢part 我要跳過啦,唔識欣賞大戲😅

    回覆刪除
  2. 有武打幾好喎,我初初以為神功戲係表演功夫,點知有啲係齋講.

    回覆刪除
    回覆
    1. 神功戲其實同普通粵劇一樣,只不過傳統習俗,要做些儀式。

      刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落