週末素食

聖誕將近
英國都有幾天長假

今個週末也食素
紹菜南乳齋
材料隨意
紹菜冬菇雲耳豆卜粉絲
調味方面除了南乳
加少許糖及鹽
紫菜番茄雲菜湯
蒜蓉炒椰菜仔
本菇煮豆腐


已經一段時間
汲沒有煮豆腐
今次去的地方
剛好也有間中超
於是買豆腐又買豆卜
本菇買二送一
所以就煮左呢個本菇豆腐


其實對呢個
椰菜仔麻麻
不過宅男喜歡食
同時佢話呢個唔苦
我又試用蒜蓉炒
先爆香蒜蓉炒
然後加糖素蠔油兜勻
加水煮"淋"
不知是否改良過
不同以前
不苦有小小甜
以後多樣選擇


昨天冬至
未有吃湯圓
今日補上
今次用嘅餡有些特別
我們小時候吃湯圓
會包一角片糖
我沒有買片糖
於是放了少許黑糖在內
香香甜甜不錯





16 則留言:

  1. 聖誕係大節日,歐美好多人都出年先翻工.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!不過仍然好多人過左節就要返工。

      刪除
  2. 湯圓我最喜歡吃香港出的利川,但冬至前遍尋不獲,原因不明 🍡

    回覆刪除
    回覆
    1. 利川的確好受歡迎,若是買唔到自己整都好方便。

      刪除
  3. 🐰 好少食椰菜仔, 媽媽唔鍾意食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實都麻麻,但今次試左又幾好。

      刪除
  4. 偶而也試吓買椰菜仔食, 但每次都是苦的, 於是又有一段時間唔敢再買!

    回覆刪除
  5. 肥人最最最愛既湯丸就係片糖餡架!

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落