三文魚頭滾豆腐湯

 這裏三文魚頭
真係好便宜
呢間魚舖較近我家
坐巴士去不遠
已經幫襯過好幾次
今次魚頭特別大
兩個魚頭連骨
成條骨還有不少肉
只收4英鎊
我分開幾分放入冰箱
慢慢食
今日用一個魚頭滾豆腐湯
希望可以下下火


這兩條鱸魚
比較細條
本來賣13鎊六條
我買兩條老板只收我4鎊
蒸來吃亦好味
而且啖啖肉
呢兩條魚
不過不知怎解
蒸起來尾部會甩皮
不知是否太猛火
又可能劏魚位哥哥
將魚鰭切得太貼
下次要提下佢





13 則留言:

  1. 三文魚頭比咸魚頭好得多,諗起都驚 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗起咸魚頭豆腐湯,細路仔有飲,現時已經唔見了。
      另外想起麵豉蒸魚,那晚食的麵豉只有豆,沒有麵豉醬,失望而回。

      刪除
    2. 咸魚頭湯真係好耐冇煲啦,但我估下火真係唔錯。

      刪除
  2. 多飲魚湯滋潤皮膚, 好好既湯😋👍

    回覆刪除
  3. 我估佢地應該好少用魚骨野 (阿毛)

    回覆刪除
  4. 🐰 呢個湯真係靚到冇得輸 😋 😊 💯 👍 ❤️
    `•.¸¸.•´´¯`••._.• 🥣 𝒴𝓊𝓂𝓂𝓎 𝒴𝓊𝓂𝓂𝓎 🥣 •._.••`¯´´•.¸¸.•`

    回覆刪除
  5. 蒸起爆皮好呀,條魚新鮮呀!

    回覆刪除

行公園

今天天氣晴朗 一定往外走走 順便做做運動 公園都相當熱鬧  馬栗樹也開滿花 兒童樂園 充滿歡樂嘻笑聲 櫻花全榭了 戶外健身場 另一棵馬栗樹 這個是粉紅色花 天氣溫暖 也多了很多狗狗🐕