相聚在星期五

 

我大鄉里
原來英國人星期五吃魚
是傳統習慣
今日相約朋友午餐
好久不見
友人原意來接我們去飲茶
但我覺得去飲茶路途遠
吃西餐也沒所謂
於是到附近
我們幫趁慣的酒吧
吃 Fish & Chips 
原來幾乎每枱
都有客點這個餐


非常謝謝她
工作繁忙中
難得放假
特別過來請我們食午餐
最最開心是她送來
一個自家種的大冬瓜


相信我歷史較久的blog友
大概都估到係邊位😁





26 則留言:

  1. 冬瓜好大個, 好少見😮...😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係街市都有更大隻架,不過自己種就好利害啦。

      刪除
  2. 🐰哈 .. 哈 .. 😀 🤣, 都係衣家妳講才知 🔻
    ▀▄▀▄▀▄英國人星期五吃魚是傳統習慣▄▀▄▀▄▀

    但為什麼星期五是〖吃魚日〗呢❓ ❗️ 👇

    👉.Good Friday 要吃魚?
    https://medium.com/chez-moi-cest-la-b/good-friday-要吃魚-df9fe9253e40

    📺.【英國文化】英國人剩菜當係寶?!介紹英國飲食文化
    (註:星期五食魚係由猶太人傳來,因為安息日唔可以煮野,麵糊可以保持魚類嘅新鮮同味道。之後英國教會就因為紀念耶穌星期五受難而禁食肉改吃魚,而19世紀工廠工人非常喜愛 fish & chips,所以成為國民美食。)
    https://www.youtube.com/watch?v=EUSNGZnF_9Y&t=346s

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係呀!不過大家住得距離遠,都不能常見面。

      刪除
  4. 種得好靚👍
    下次見佢請代我問候,好掛住佢呢😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有提到仍然有bloy友記掛她,不過她近來太忙,不能再寫了。

      刪除
  5. 奧地利傳統都係食魚㗎。但係好似冇乜人跟喇。
    代我問候佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 傳統嘅嘢,好多漸漸被人遺忘。
      我有提到仍然有bloy友記掛她,她現在好忙呢!

      刪除
  6. 我都好掛住佢呀~ ~ ~ ~ ~
    隻冬瓜咁大, 應該食好多餐..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有提到仍然有bloy友記掛她,她現在好忙呢!
      已經吃完啦,食左八九餐食。

      刪除
  7. 回覆
    1. 我有提到仍然有bloy友記掛她,她現在好忙呢!

      刪除
  8. 送來自家種植的農產品,有心思的心意。。

    回覆刪除
  9. 自家種的大冬瓜, 真難得, 諗起冬瓜盅, 哈哈

    回覆刪除

行公園

今天天氣晴朗 一定往外走走 順便做做運動 公園都相當熱鬧  馬栗樹也開滿花 兒童樂園 充滿歡樂嘻笑聲 櫻花全榭了 戶外健身場 另一棵馬栗樹 這個是粉紅色花 天氣溫暖 也多了很多狗狗🐕