什錦海鮮炒邊豆

這道菜簡簡單單的
急凍什錦海鮮已經買了好幾次
炒粉炒麵炒飯炒菜都可以
甚是方便
今回用來炒邊豆
加上蘑菇甜椒洋蔥
吃起來不會太單調

曾經有朋友說炒蘑菇易出水
小小經驗
除了要將蘑菇抹乾水份
蘑菇待炒熟後放鹽就不易出水
急凍海鮮用滾水灼一灼
否則也會出水
邊豆我會用滾水煮一會
食起來不會太硬





22 則留言:

  1. 蘑菇出水就由得佢,當加汁 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有的菇係好多水,通常我都不要。

      刪除
  2. 下次我都可以試吓😬
    買急凍海鮮我係香港已經有好多年嘅習慣,一個般雪落冰箱,諗唔到食乜就攞出嚟海鮮炒飯,貪其簡單

    回覆刪除
  3. 街市呀姐話菇類不要用水洗,只有抹布抹乾淨就可以,這樣就不會出去﹗不過有些菇我就會用水洗,是條狀的菇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我點都要用水冲洗下,有啲菇係出好多水,我會用白鑊炒下,唔要啲水。

      刪除
  4. 蘑菇出水我覺得無所謂, D 汁更好味~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲菇係出好多水,我會用白鑊炒下,唔要啲水。

      刪除
  5. 我覺得係一DD菇, 有D又無咩水出

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲菇係出好多水,我會用白鑊炒下,唔要啲水。

      刪除
  6. 什錦海鮮幾好,樣樣有些,一次已經吃幾款。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!而且買定放在冰箱,隨時有得食。

      刪除
  7. 🐰邊豆好甜呀👍 我都好鍾意食㗎😋🤤

    回覆刪除
  8. 鮮炒邊豆同我今日午餐一樣的

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落