番茄煮意

 不知大家是否像我一樣
很喜歡食番茄
幾乎每日都會食
有時做配菜有時做湯
有時做粉麵湯底
做意粉都經常用上番茄
今回直接用番茄煮瘦肉
再加上鮮茄醬
撈飯食好醒胃





18 則留言:

  1. 我都鐘意食蕃茄的,睇見一大片草地,很舒服,謝謝您的分享!

    回覆刪除
  2. 我要睇下點煮, 如果煮醬、煮湯, 我都鐘意食, 炒蛋呢, 就...

    回覆刪除
  3. 素菜來講蕃茄好夠味,不過都未致於日日食 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都唔一定日日食,但真係常備。

      刪除
  4. 我屋企長期有番茄,無煮意或下雨唔想去街時,番茄炒蛋。

    回覆刪除
  5. 番茄.. 開胃有益, 正 👍
    嘻.. 嬉.. 我媽媽只用牛肉配番茄嚟煮 🤣

    回覆刪除
  6. 諗唔到食乜沙律我就買番茄㗎喇。

    回覆刪除
  7. 番茄正氣又好味,我都鐘意食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最喜歡聽到正氣二字,食得安心。

      刪除
  8. EE預備好寒衣?能源危機之下,必要時供電量有所限制都未定。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未有特別預傋,不過,我需要買件較保暖的羽絨過冬。

      刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日