燒排骨+照片

 朋友覺得我們這個年紀
要食些少肉才有足夠營養
其實來到英國
我已經經常食
比香港時食得多
只是宅男在家吃飯
我就煮素食餐
今回用焗爐做燒排骨
加碟生菜
簡單又一餐


今日到公園散步
順便做做運動
感覺滿有秋意
其實因為英國夏天乾旱
樹葉曬到枯黃
一陣小雨
一陣風吹
便出現遍地黃葉景象









25 則留言:

  1. 2022年8月7日 星期日 立秋佐啦❗️
    🌧️ 雨急風驟黃葉落,遍地金黃秋意濃 🍂
    淒美的浪漫感覺 ❗️

    回覆刪除
  2. 年紀大疍白質吸收不夠效率,要食得比年青時更多,否則容易肌肉流失.偏偏年紀大又冇咁好胃口 :P

    回覆刪除
  3. D相影得好靚!謝謝您的分享!

    回覆刪除
  4. 我都聽人講要食多D protein

    回覆刪除
  5. 滿地黃葉好有秋意,要食多點蛋白質食物防止肌肉流失,飲奶亦不錯﹗

    回覆刪除
  6. 長者不是要食些少肉,是要食足夠的蛋白質,每人每日每公斤體重,要1.2克蛋,比一般人還要多。素食中的豆類,蛋也是蛋白質,牛奶也是。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每人每日每公斤體重,要1.2克蛋白質,漏了兩個字。

      刪除
    2. 明白,謝謝你的資訊。

      刪除
  7. 嘩,你那比我們乾好多,樹葉落得好誇張哦😅

    回覆刪除
  8. 英國夏天乾燥,係咪早前熱浪都應該覺得比香港舒服?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然係啦,而且最熱都係兩三日,香港夏天又長又濕又熱。

      刪除
    2. 我地呢度都係,有幾日熱浪,啲人31,32度叫晒救命,我話對於我來講好舒服,連汗都無出

      刪除
    3. 呢度有兩日接返40度,不過我冇出街就唔覺太熱。

      刪除
  9. 妳當作遍地黃金囉、反觀香港近日天气十分難搅、尤如女人一樣、話變就變、这分钟太陽高掛、下一分钟就淚水盈盈、黐線嫁~靓婆婆

    回覆刪除
  10. 可以在大樹下散步,吸吸新鮮空氣,人都醒神好多。

    回覆刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮