出外午餐

今早要到醫院抽血
這本是在香港做的例行檢查
但因疫情關係
一直都約不到期 



因為要空肚抽血
早餐也沒有吃
抽完血已是11點多
非常肚餓
急忙找地方吃東西
可能離午餐時間尚早
只見一檯客
我們吃罷離開
已經多了很多枱客


要了個套餐
先來多士
焗得不錯
想不到有兩片之多
還有咖啡茶
老伴奶茶
我是檸茶
對茶的要求不能太高
每杯都是一個茶包


簡單的例行食品
加薯條蘑菇就貴一些
但我吃完這個已經很飽了


這個套餐包咖啡茶
盛惠6.5英鎊
在這裡算是廉價



28 則留言:

  1. 回覆
    1. 所以唔同香港,唔會日日都出街食。

      刪除
  2. 香港都開始貴了,普通都不得了的早餐、也要三十多元,>ω<

    回覆刪除
    回覆
    1. 全世界都百物騰貴,生活不易啊!

      刪除
  3. N年前我食既早餐係3.5英鎊,但當年既匯率多一倍,對我地就差唔多

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初訪歐洲時,覺得物價指數相對香港真的貴到不得了。但這十年香港年早已追上了。

      刪除
  4. 在英國生活,知道係貴,香港人去到,好難找到工作,但容易進入,所以都多人試去!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但英國樓價及食物都比較平,所以在家煮就唔貴。

      刪除
  5. 唔只多士有兩塊,茄汁焗豆份量都幾多。

    回覆刪除
  6. I am doing this for the second time at my time 07:23am!!

    6.5英鎊套餐 ..
    我唸EE^^出品更是 : 👏🏻😄😋💖🤤◡價廉美味可口◡🤤💖😋😄👏🏻

    回覆刪除
  7. 早餐都吾平間中出去食就無所謂﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢個全日都有架,午餐也可照食

      刪除
  8. 抵食喔,我這裡一份早餐加杯嘢飲要10鎊左右。

    回覆刪除
  9. 王子>價錢OK喎。

    回覆刪除
  10. 我今日食個lunch都$65啦 ~靓婆婆

    回覆刪除
  11. 香港家下早餐食茶仔都唔算平呢~!

    回覆刪除

Brighton 海灘 行人步道

 在 Brighton的第二天 我們早上出外吃過早餐 又去行街 然後行到海灘的另一頭 下面望到的小屋 是商店和食店 遠望還有沙灘球場 要行條很長的樓梯下去 那一排的拱門 原是行人步道 現因維修封閉了 我們現在便要對面 冇瓦遮頭的步道 很長的啊 行到這裡又另一番景象 這裡面是商舖 ...