中式甜品

 早前一直買不到糯米粉
最近在唐人街中超有貨
當然即買
後來到朋友家燒烤
他家有好幾包
送了粘米糯米粉各一包給我
見差不多到期
急忙就用來做甜點
這個是番薯餅
蒸熟番薯壓茸
加糯米粉搓勻
用易潔鑊兩面煎香
其實要落些少糖較好
我忘記了
不過甜度仍可接受 
軟糯糯不錯

 
另一款是湯圓糖水
沒有芝麻獎
用花生醬加糖拌勻做餡
沒有片糖或冰糖
就加黑糖
中式甜品比較合我口味


 

17 則留言:

  1. 兩款中式甜品我都好鍾意!

    回覆刪除
  2. 湯圓糖水~~我鍾意~仲要加勁多薑~!

    回覆刪除
  3. 過期都唔怕嘅,我認為。

    回覆刪除
  4. 湯圓糖水有沒有加啲啲薑汁?

    回覆刪除
  5. 中式甜品冇西式甜品咁凍^_^

    回覆刪除
  6. 早幾日都 整過蕃薯饼,但只吃了一口,唔敢多吃,因為下星期要抽血呢。(靚婆婆)

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...