燒烤+西洋菜湯

星期五到朋友家中燒烤

都不用自己動手有得吃

他們家也種了些蔬菜
摘了西洋菜給我
週末在家煲湯
 簡單的黑豆西洋菜素湯
 雲耳炒甜椒
材料還有菠蘿及蘑菇
番茄煮雞蛋
 


 

18 則留言:

  1. 食完熱氣嘢啱晒飲西洋菜湯中和翻 :P

    回覆刪除
  2. 真係唔見佢地用燒烤叉

    回覆刪除
  3. 在這裡BBQ,一人燒,其他人等食好爽👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前就喜歡自己燒,而家唔使烧都幾好。

      刪除
  4. 看電視,外國人的家都有一個燒烤爐,全部食材放上去,一個人管理著,其他人不用動手,坐享其成。不象香港人咁叉住隻雞翼慢慢燒,我諗好容易食多咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有可能架,不過,唔係成日燒都問題不大。

      刪除
  5. 用燒烤叉和用架燒,其實我都係鍾意後者多些。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前就喜歡自己燒,而家唔使烧都幾好。

      刪除
  6. 我呢邊啲燒烤用炭與香港嘅唔同, 燒烤出嚟嘅味道比唔上香港啲炭咁好 :(
    題外話 :近曰我貼的留言無啦啦唔見咗 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個問題不只和,其他blog友都向遇過,有blog還已經寫信給google反映問題.

      刪除
  7. 西洋菜不是在水边生長的嗎?我英國的同學常說在佢河边常常找到西洋菜(靚婆婆)

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...