我的下午茶

 上星期出九龍
吃了個不錯的下茶
雞扒+薯條$35元
下午茶算大份


 我點的
煙肉蛋通粉$34元
番茄湯底
味道不錯
本來是焗流心蛋
但我要求熟蛋

 疫情急轉直上
除了出外運動或辦事
最近也盡量留在家中
這個自家製的下午茶
黑芝麻湯圓番薯糖水
借舌尖的甜
解去心頭的煩


 另一款有啲邪惡
但我又喜歡嘅
臘腸卷
兩條臘腸做六個
蒸熟後
急不及待食咗兩個


 

 

16 則留言:

  1. 我做飽也做臘腸卷,好食。

    回覆刪除
  2. 自己做臘腸卷可以用靚啲臘腸,出面茶樓的臘腸實在肥到食唔到.

    回覆刪除
  3. 你住嘅地方冇咁多人,應該唔使驚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係驚失驚無神要俾拉入竹篙灣咋。

      刪除
  4. 這一波的強制檢測條件收緊了,以前是食店那類要脫下口罩的地方才需強檢,現在是試過在超市同場都要強檢。無辧法不去超市,但減少不必要的外出,不單希望減低感染風染,也降低被納入強制檢測的機會。

    回覆刪除
  5. 嘩.. 四款我都鍾意食 😋 🤤
    嘻.. 嘻.. 我媽媽話最後两款佢啱口味啲 🤣

    回覆刪除
  6. 臘腸卷呢, 細細個唔愛, 而家大個左想食都好難搵到呢!!

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...