兩餸晚餐

 好久沒試過煮豬肉
今次見平平地
$12買塊豬踭肉
以前常用來煲湯
今回試用來蒸
加上瀨尿蝦乾
原來都幾腍
而且有肉香
簡單豉油糖酒薑絲
又幾好味

 

 
 有機豆苗
用瑤柱蒜蓉煮少許湯
加幾粒杞子
灼豆苗
好嫩滑


呢排個blog真係好煩
無法留言
但又不知原因
每次都要攪一大輪
想請問一下
有冇得投訴呢?



24 則留言:

  1. 蝦乾蒸豬踭肉片......美味家常餸!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我blog友分享了條link,你不妨試下。

      刪除
  3. Hi, EE, check it out if this link can have answers to your problems!
    https://support.google.com/blogger/search?q=unable+to+post+comments&from_promoted_search=true

    回覆刪除
  4. 兩個都好味道😊 我最近都一樣, 所以少左留言.😜

    回覆刪除
  5. 乜原來豬踭肉都可以蒸,我剩係識用來煲或者炆。

    回覆刪除
  6. 我登入後的用家操作版面,「頂部列」有一個問號圖案,按下可以選「提供意見」。

    回覆刪除
  7. 哈!我以為只有我有問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家要用箭咀take一下留言先可以留到言。

      刪除

下雨的日子

有陽光普照的日子 自是有下雨時候 雨天公園較清靜 下雨的日子 仍不忘出外購糧 雖是人口簡單 但一日三餐都食唔少架😁 用手剁的 梅菜蒸肉餅 張刀鈍鈍又細 所以都是求就算 有這個餸 加碟灼菜已足夠