燒豬骨枸杞粥

 老伴又買了包燒豬骨回家
冇乜肥肉
就要來煲粥
先用滾水出水
再清除燒焦部分
我家無菜乾
就落枸杞
不用鹽調味
已經好好味

 

屋企無中式麵餅
唯有用天使麵代替
簡簡單單做個炒麵
就咁又攪掂一餐




 

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 我媽媽最喜歡煲燒豬骨粥+豆角葉+黑豆 👍 😋😋 🤤🤤
      不過要處理豆角葉就好多功夫 🙏 豆角葉香味好特別👍👍👍

      刪除
  2. 燒豬骨好味,不過好多肥油 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個唔多油架,不過也不宜多吃。

      刪除
  3. 燒豬骨粥好香,好味道。

    回覆刪除
  4. 你的粥營養豐富,大開胃口。我剛剛發現我家的電飯煲也有煲粥功能啊。我要試試煲。

    回覆刪除

下雨的日子

有陽光普照的日子 自是有下雨時候 雨天公園較清靜 下雨的日子 仍不忘出外購糧 雖是人口簡單 但一日三餐都食唔少架😁 用手剁的 梅菜蒸肉餅 張刀鈍鈍又細 所以都是求就算 有這個餸 加碟灼菜已足夠