自煮晚餐+禮餅

 我也經常也買急凍肉

其實質素不一定差
這包在數字屋買的無激素豬扒
切得比較薄
但好處是易熟
煎時要用大火將肉汁封鎖
就不會乾巴巴
將配菜略炒再將豬扒回鑊
我用了些少黑醋做個薄獻
味道不錯
 

今個二人晚餐
還有白灼游水蝦
皮蛋豆腐芫荽湯
下下火

 

家族又有喜事
姪女嫁期近
今天過大禮
我們長輩也要去趁下熱鬧
 
好多禮物
現在有婚禮公司做統籌
落下定單
 有些必須聘禮
就會預備包裝好
不用自己去續樣去買


 
四份包裝禮品
有兩份是回禮給男方


 有好多中式禮餅

 

 回禮後
大家就開始食餅同生果 
 
 
食夾拎
我拿回家的禮餅
下午茶有着落😂😂



19 則留言:

  1. 喜事! 囍事! 開心事!
    哈 .. 哈 .. 好 高 興呀 😀

    回覆刪除
  2. 中式禮餅都係好肥膩多糖,食小小就好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得而家呢禮餅改良咗,好食啲。

      刪除
  3. 家有喜事,恭喜晒!
    你個二人晚餐太豐富了!

    回覆刪除
  4. 恭喜恭喜~~
    近年搞喜事D人我唸唔敢大搞喇~疫情真係好煩~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝
      現在都算放寛咗,可以有180人喎。

      刪除
  5. EE煎豬扒都有好多蔬菜作配,出面食好多時好少配菜咋,一日好難做到食3份蔬菜的要求。

    回覆刪除
  6. 肥人都愛唐餅呀, 真係好好食~
    恭喜EE 姪女~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀
      我覺得而家呢禮餅改良咗,好食啲。

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐