雞軟骨+鹿茸菇

 雞軟骨
我真的甚少食
不為意是那個部位
豬軟骨就幾喜歡食  
在凍肉舖見到
原來好便宜
忘記了多少錢一磅
但就係好平
冰成一餅餅
我買了一餅
用油略到金黃
隔去油份再回鑊
用豉油糖瑞士汁
加小小水煮到收汁便成
其實真係食埋骨
但不敢吃多
因為難消化
終於要食三餐

 
 
鹿茸菇之前未見過
因為某天在
棧記見到做特價
於是買一包試試
 

 
鹿茸菇第一湯
要快捷方便
於是用南瓜加豆卜
煮個素湯
順便加幾條菜
啖湯幾好飲
菇菇好爽口 
大家有興趣
不妨買來試試


 

 

26 則留言:

  1. 我之前係居酒屋食過串燒雞軟骨, 好食呀💗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實要來送酒真係唔錯,但不可多吃,難消化又用牙力。

      刪除
  2. 係囉,雞軟骨係邊個部位呢?

    回覆刪除
  3. 我未食過雞軟骨,真係唔明有咩好食,仲要突登買來煮,我覺得好肥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實要來送酒真係唔錯,但不可多吃,難消化又用牙力。

      刪除
  4. 好吃的東西,我常不求甚解,反正可口就算了。

    回覆刪除
  5. 雞軟骨唔係太啱我呢個冇牙佬 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實要來送酒真係唔錯,但不可多吃,難消化又用牙力。

      刪除
  6. 雞軟骨無吃過, 你吃左三餐, 睇來都麻麻D哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實要來送酒當零食真係唔錯,但不可多吃,難消化又用牙力。

      刪除
  7. 我都中意食雞軟骨,可惜胃唔好,難消化。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實要來送酒當零食真係唔錯,但不可多吃,難消化又用牙力。

      刪除
  8. 我屋企個位係香港食左一啖雞軟骨, 即刻🤮

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,又會咁誇張,不過佢哋洋人好似唔喜歡食有骨嘅食物。

      刪除
  9. 好耐冇食雞軟骨,搵日買嚟食先得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來都好便宜,你整一定好食啦

      刪除
  10. 如果煲湯時咁橋有豬軟骨的部份,可以腍到質地唔似「軟骨」。

    回覆刪除
  11. 咁多雞軟骨可以分幾次食哦!

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...