快餐店午餐+即食食物

 現在在外用餐

實在不便宜

就算快餐店也不便宜

這個一人午餐

叉燒菜甫香蔥煎蛋飯

+茶盛惠$48元

幸好還算不錯

但炒蛋就比較油

飯的份量不多

我吃完整碟沒浪費

呢一餐是懶人餐
 這個在超市買
現成藍青口
只要番熱便可吃
吃時覺得調味略為鹹
下次都不會買

 
行過阿布泰
見有試飲
又不妨試下
試咗幾款
我未煲過杜仲湯
於是揀定這一款$38元
番熱就飲
內有兩塊蓮藕
及一大塊多肉排骨
個湯算好飮
但總覺不及自己煲的

蝦米煮芥菜
簡單好味

懶懶地又一餐

 



21 則留言:

  1. 叉燒菜甫香蔥煎蛋飯賣相吸引 👍 垂涎三尺添 😋

    回覆刪除
  2. 我都喜歡即食青口, 方便, 不用自己煮☺️

    回覆刪除
  3. 碟飯睇落幾好味,叉燒色水又靚。

    回覆刪除
  4. 蛋炒得好靚,睇見都想食😋

    回覆刪除
  5. 現在外出吃午餐,快餐店和茶餐廳都唔係便宜。同埋,快餐店D粟米肉粒飯食完未夠六點已開始個肚空空哋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又夠食嘅,男士就真係差啲,但快餐店可以叫佢哋加飯

      刪除
  6. 而家出街食同屋企買餸無乜分別,重要貴

    回覆刪除
  7. 48蚊?望落好細碟呀..好貴呀!
    香港而家真係咩都貴呢~

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...