魚翅湯+素小炒

 朋友送的魚翅
放在雪櫃多年
今回終於決定要消滅佢
這種是普通用來煲湯翅
我用水放入雪櫃浸發
隔一夜後再用薑蔥出水
 用部分來煲
留起部分入冰箱
遲下食
材料
魚翅 豬𦟌 雞腳 哈蜜瓜 
還放一片陳皮
兩個人飲
每樣都放些少
加哈蜜瓜
煲出來的湯好清甜
真係唔錯



素小炒經常做

不過每次材料

都有些少不同

家中有乜用乜

順便可清埋雪櫃

材料

洋蔥 三色椒 蘑菇 西芹 秋葵

今次買的秋葵是紫色

炒熟就變色

有朋友提及炒蘑菇會出水

最好炒熟蘑菇再加其他材

同時蘑菇未熟之前

不要落鹽

否則亦容易出水

 

 
 
 
 
 

24 則留言:

  1. 雪梨, 蘋果, 木瓜煲湯就飲過!
    用哈蜜瓜做材料嚟嚟煲湯都未飲過! 原來煲出來啲湯都好清甜 😋

    回覆刪除
  2. 靓湯+素小炒.....葷素都有哩!

    回覆刪除
  3. 我都喜歡素小炒, 又可以清雪櫃, 又好味😊

    回覆刪除
  4. 用哈蜜瓜煲會唔會有啲似糖水?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不要用太多就可以,哈蜜瓜煲響螺都好味架。

      刪除
  5. 款湯夠清甜哈。
    素小炒岩夏天吃, 我都有間中吃下。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 係呀!朋友送嘅,我自己就唔會買。

      刪除
  7. 哈蜜瓜煲湯肥人聽得多, 但一直都未試~
    見EE話好飲, 等我又試下~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈蜜瓜同魚翅響螺都好夾,不過,若果個瓜好甜,就唔好落太多

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐