素食餐

 

近日食肉較多

是時候清一清

午餐番茄螺絲粉

加洋蔥菠蘿蛋做餸料

有酸甜味道

吃來甚醒胃

 
 
 晚餐食素
三色椒素小炒
西芹 三色椒 蘑菇 
再加上菠蘿子薑 
夠曬清新

 ;

  再加一碟

腐乳炒通菜

簡簡單單的一餐

今日行過見七仔

甜筒做特價

$20三支

已經太久有食雪糕

一於買幾支

放在冰箱慢慢享用



 

24 則留言:

  1. 我覺得香港的雪糕價錢比英國貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家係幾貴架,不過我好少食雪糕。

      刪除
  2. 屋企我通常買盒裝雪糕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地屋企唔好食雪糕,今回都係一時興起買來食下。

      刪除
  3. 耐唔耐食吓素清清腸胃都好.

    回覆刪除
  4. 兩種素食都好正呀!學習了。我都鍾意間中食下雪糕,甜筒食得方便,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,你客氣了!其實我地屋企唔好食雪糕,今回都係一時興起買來食下。

      刪除
  5. 素食後食雪糕,有抵觸嗎?

    回覆刪除
  6. 仲月一個炎熱的八月嚟緊,食下雪糕都好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地屋企唔好食雪糕,今回都係一時興起買來食下。

      刪除
  7. 肥人近期都買左雪糕呀, 同同事夾份買, 平D呢~

    回覆刪除
  8. 食左幾日肉,今天又開始食素

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...