光波爐焗豬扒+餅乾零食


數字屋買來的
急凍梅頭豬扒
用蒜薑蓉
加紹酒豉油糖醃
忘記了豆粉
沒有加油
用光波爐焗250度
焗10十分鐘
再反轉焗5分鐘就成
始終還在試驗階段
雖然唔差
但還有好大進步空間


疫情嚴峻
大家少了出外
坐在家自然喜歡摷嘢食
我平時好少吃零食
但屋企某人
喜歡買餅乾

最近買咗呢款
產地菲律賓
三層夾心餅
味道不太甜
只是餅身較硬


包裝上有個清真標誌
我用綠色圈住果處
清真標誌
表示食物適合
回教人士食用
亦表示冇用豬油製造







22 則留言:

  1. 光波爐已打入冷宮,今晚我也吃澳洲冰鲜梅頭扒,簡單椒鹽調味,用焗爐焗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剛接收咗呢個玩具,咁咪玩下囉。

      刪除
  2. 如果用palm oil 仲差過用豬油,你google 下就知喇。然後有E102, E320, E321, E310

    回覆刪除
    回覆
    1. 我明白,不過,其實我唔喜歡食餅乾,不過,有人喜歡買都會試下。

      刪除
  3. 餅乾好多反式脂肪,食小小就好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔喜歡食餅乾,不過,有人喜歡買都會試下。

      刪除
  4. 蒜薑蓉紹酒豉油糖醃急凍梅頭豬扒
    用光波爐焗250度焗10分鐘反轉焗5分鐘

    回覆刪除
  5. 我都居家辦公,清左過期的餅乾,哈哈!

    回覆刪除
  6. 我哋都買多咗餅乾同蛋糕~當早餐食~哈~~~

    回覆刪除
  7. 而家連菲律賓餅乾都有

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!小見所以屋企人買來試下。

      刪除
  8. 疫情中,好多人都買定好多食糧在家中,儲糧,我都有唔少架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我哋向來屋企習慣有些少存糧,冇乜特別多買。

      刪除

下雨的日子

有陽光普照的日子 自是有下雨時候 雨天公園較清靜 下雨的日子 仍不忘出外購糧 雖是人口簡單 但一日三餐都食唔少架😁 用手剁的 梅菜蒸肉餅 張刀鈍鈍又細 所以都是求就算 有這個餸 加碟灼菜已足夠