鯉魚門的店舖(完結篇)

這間叫自己做士多


賣的多是花膠海味


轉個彎就見到球場
正在下著大雨


還有這間酒樓
聽說是老舗


路邊有指示牌


轉角位還有賣香煙酒的士多


下雨天
要穿過球場
可行有瓦遮頭的地方


球場的另一邊


仍然是海鮮


又是士多


買手信的店
可以試食架


另一間老店
店主很好客
猛請人試食
牛肉豬肉乾
都可試食
我戴著口罩
不想試啦



我們上工作坊的地方


繼續行
呢間我上次跟團體行
就在此處吃團體餐


再行到呢間比較高級


對面還有一間


跟著這條路行
就可到鯉魚門燈塔及天后廟
不過我冇行
因為已經時間到
要回創意館
交回相機給導師
然後放學😅


及後第三課做手工
我早前已介紹過
👇





18 則留言:

  1. 我細個好喜歡食雞仔餅💗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家都喜歡,但遇唔番啱自己口味嘅。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我地今次係做功課,負責拍店舗,所以比較靜態。

      刪除
  3. 呢度嘅舖頭真係好有時光倒流嘅感覺.

    回覆刪除
  4. 個店主冇戴口罩,除咗口罩試食佢係咁sale你買都咪話唔驚 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇返相先想起,佢哋大部分都冇戴口罩。

      刪除
  5. 賣糖果、酒水雜貨那類士多,在市區已經好少見。除非好多代前買下成了自己的舖位,否則分分鐘賣貨收入都不夠交租。

    回覆刪除
  6. 宜家都唔敢周圍去了,聽政府話在家.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個活動係六月尾七月頭,當時未有本地個案爆發。

      刪除
  7. 雞仔餅又舊肥豬肉個隻

    回覆刪除
  8. 我唸呢排都冇得周圍去~呢D鋪頭再捱落去點做得住...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔敢周圍去。
      咁嘅環境,所有行業幾乎都受影響。

      刪除

下雨的日子

有陽光普照的日子 自是有下雨時候 雨天公園較清靜 下雨的日子 仍不忘出外購糧 雖是人口簡單 但一日三餐都食唔少架😁 用手剁的 梅菜蒸肉餅 張刀鈍鈍又細 所以都是求就算 有這個餸 加碟灼菜已足夠