紅豆包


好久沒做包
最近做紅豆蓉
一做就做多一點
放入冰箱
早前做中式蒸包
今回做焗麵包



我做紅豆蓉
非常簡單
將紅豆煲腍
用橄欖油加糖再煮


搓圓就可用





25 則留言:

  1. 紅豆蓉都自己整,有誠意。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 可以用煲下焗下方法,煲時不要用太多水,唔夠先加,唔使好耐

      刪除
  3. 早前做蒸中式包
    今做焗紅豆蓉包
    將紅豆煲腍
    用橄欖油加糖
    再煮搓圓

    回覆刪除
  4. 紅豆蓉要唔要預早浸一晚先?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係浸咗三四個鐘,其實紅豆都好易腍。

      刪除
  5. 早餐、下午茶,兩日清貨?=P

    回覆刪除
  6. 紅豆蓉係我至愛,不過我仲懶,我買罐頭紅豆自己煮。

    回覆刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮