假期各款素食午餐


最近放假
宅男更加整天宅在家
喜歡攪攪震
午餐大部分都是他主理
這一款是素Pizza



另一款是calzone
其實似唔似呢


南瓜汁素意粉


昨天週末的薯仔沙律


配呢個番茄扭紋粉


今天中午
我做的菜乾咸蛋粥
配自製素餃子


以上各款
有冇邊款啱你



29 則留言:

  1. 你樂得清閑做嘗味專家^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好笑我為食,其實上面咁多款我全部都like...XXXD

      刪除
    2. 哈哈,有時要做啲善後工作。
      原來素食你都啱

      刪除
  2. 南瓜汁素意粉同PIZZA啦^_^

    回覆刪除
  3. 貪心喎,calzone個面有toppings嘅。

    回覆刪除
  4. 樣樣都好味, 現在我睇完好肚餓呢😍

    回覆刪除
  5. Pizza好呀,素都冇乜大分別,主要味道都係芝士同番茄 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 若非素食可加海鮮及煙肉都好味嘅。

      刪除
  6. 一直看開EEblog,以賣相看來,西餐比中餐還有很多進步空間🤪

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,多謝你意見,我會轉告宅男

      刪除
  7. 第一款和最後一款!哈哈!

    回覆刪除
  8. 素Pizza
    calzone
    南瓜汁素意粉
    薯仔沙律
    番茄扭紋粉
    菜乾咸蛋粥
    素餃子

    回覆刪除
  9. 南瓜汁意粉同薯仔沙律岩我呀!!
    肥人好懶, 日日早餐都係食即食麵OR燒賣..
    LUNCH就食番前一晚留既飯餸...

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...