植物篇


無意中
發現舊村的茘枝樹
已經長出茘枝
還未成熟呢


附近的大樹菠蘿
長滿菠蘿


長得好多
據說不能吃
可能是營養不良


生長在水渠的樹
已經斬過一次
很快又長大了
好粗生


旁邊另長出樹苗
好有機會長出另一棵樹







28 則留言:

  1. 妳都種啲果樹啦,有得食真開心啊!

    回覆刪除
  2. 以前有冇試食過啲荔枝?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 已經斬過,生得太快,又未搵到適合工具。

      刪除
  4. 舊村長滿大樹菠蘿
    茘枝樹成熟時

    回覆刪除
  5. 茘枝仲係青BB,否則實俾人摘晒....

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我相信冇人打理,亦不需要打理啦,因為有些樹種的人可能已搬走。

      刪除
  7. 回覆
    1. 茘枝應該有。大樹菠蘿有人摘過話食唔到,應該冇人理,由佢跌落來。

      刪除
  8. 回覆
    1. 我都見唔到,呢條村啲人好守規矩。

      刪除
  9. 生長在水渠的樹好頑強,斬完一次,自己再次成長之餘送多一棵。

    回覆刪除
  10. 大樹菠蘿無人施肥疏果,一定唔好食

    回覆刪除
  11. 哎唷!我今年實無得返大陸擇荔枝了

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...