黑豆煲西洋菜湯


西洋菜是我至愛的菜類
西洋菜
只在冬天合時好吃
打邊爐灼熟也可
煲湯就最合心意
不過
我個人體弱比較寒底
一次不敢喝太多
後來煲素湯
多用雜豆
但就很少用黑豆
家中有兩大包黑豆
都是鄉親所贈
都說黑豆比較補
於是我嘗試用來煲西洋菜
只加紅蘿蔔
原來都幾好味
素食朋友不妨試試
葷食加塊瘦肉
健康又好味





29 則留言:

  1. 西洋菜我麻麻,所以冇掛住佢.

    回覆刪除
  2. 我都好喜歡食西洋菜, D仔仔就喜歡飲西洋菜蜜😊

    回覆刪除
  3. 我記得以前D人會用醋浸黑豆

    回覆刪除
    回覆
    1. 流行咗一段時間,不過我冇做到。

      刪除
  4. 配搭都几新鮮, 有豆有菜有紅羅卜應該好甜, 好飲。

    回覆刪除
  5. 隔住張相望到啲西洋菜都覺得好香囉!!!
    我都好鍾意飲西洋菜湯!

    回覆刪除
  6. 葷食我補多一個做法,煲生魚湯也很甜,但食生魚時真係要小心,都幾多骨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都用過生魚煲西洋菜,不過,而家啲生魚好大條,唔知用乜養,小食為妙。

      刪除
    2. 明白,多謝EE提我。

      而家啲生魚好大條,唔知用乜養--->希望唔係中輻射的「變種魚」=P

      刪除
    3. 明白^_^吸太多人工化學物始終不太理想。

      刪除
  7. 肥人都好中意西洋菜架, 但中醫叫我要少食..
    打邊邊都好好食, 買到後生西洋菜仲可以炒腐乳呀,都好好食架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 西洋菜冬天先合時,你可以好似我咁用黑豆煲㑹冇咁寒涼。

      刪除
  8. 西洋菜好難洗~我哋好少可會煲呢~!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐