番茄紫菜素丸湯


一包素丸有十六粒
我通常分開兩次煮
上次用咖喱煮
今次就滾湯
其實以前也用過來滾湯
不過
材料就經常轉換
番茄是我愛用的材料
紫菜也是常用配搭
這兩種食材加起來好夾
煮素食又不用味精
這幾樣加起來
也是不錯的
這素丸味道不太濃
而且煮熱時
不會漲得很大
所以我也比較喜歡








17 則留言:

  1. 蕃茄紫菜湯,我都喜歡,反而素丸極少食。

    回覆刪除
  2. 素丸真的有點介心,睇咗電視講,好多肉丸都係用化學嘢溝埋幾種肉,依家肉丸都小食咗.

    回覆刪除
    回覆
    1. 千祈唔好貪平,質素真係有分別。

      刪除
  3. 俾妳提醒我好耐冇煮咖喱魚蛋添。

    回覆刪除
  4. 番茄紫菜素丸湯,開胃又健康!

    回覆刪除

下雨天做阿茂

 今天 是這邊的公眾假期 可惜天氣欠佳 幾乎整天都下著雨 沒心情外出 於是在家做阿茂 整餅又整包 晚上做咸包 明天做早餐 一半包芝士餡 一半咸餐包 最喜歡見到 包包那一絲絲的質地 椰絲酥餅 送給本地朋友 為怕觸及食物禁忌 寫上所用食材