蓮藕兩食

蓮藕素湯
材料
蓮藕 粟米 甘荀 姬松茸菇
陳皮 腰果 綠豆 蜜棗一粒
因為用左綠豆
湯就比較濃


另外夾起蓮藕
用南乳煮一會







18 則留言:

  1. 家人都有教我煲完湯的蓮藕用南乳來炆。不過我通常都會就咁食,因為只有我食。

    回覆刪除
  2. 唔知點解唔係咁多人鐘意食蓮藕,多數都係煲完湯就掉.

    回覆刪除
  3. 蓮藕 粟米 甘荀 姬松茸菇
    陳皮 腰果 綠豆 蜜棗
    綠豆濃湯

    回覆刪除
  4. 鐘意食蓮藕, 但係素湯就唔知啦,哈哈哈。

    回覆刪除
  5. 如果買到粉, 煲完湯我都會吃。
    蓮藕本身就好有益, 秋冬天煲多D。

    回覆刪除
  6. 一味2食咁幾好~我鍾意你個湯呢~!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐