南乳炆豆角



豆角其實冇乜味
所以
以前我都會用來炒肉多
近年要煮素
就嘗試多種調味料煮法
其中又較喜歡用南乳炆
今次加埋豆卜雲耳
比較豐富啲
不過
有人唔喜歡食南乳
但若果喜歡南乳
呢個都唔錯



22 則留言:

  1. 回覆
    1. 我好似未食過南乳炇鴨,柱侯醬炇鴨就食過。

      刪除
  2. 南乳簡直係煮齋既命脈,冇佢大部份齋都會冇乜味.

    回覆刪除
  3. 除左炒蛋,我好少食豆角,麻麻地好食.

    回覆刪除
  4. 加南乳又好味, 我炒蛋多☺️

    回覆刪除
  5. 豆角我都OK,有時出街食切雞飯伴碟唔用菜芯用豆角,反而仲易食,有D菜芯很難咬的。

    回覆刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮