紅燒汁炆茄子豆卜


紅燒汁
李錦記出品
通常多是用來炆肉
我最近也嘗試用在素食上
今次炆茄子
加了約一湯匙跟水下
已經不用特別調味
加小小鹽便成
茄子及卜豆吸收所有汁
味道不錯
豆卜特別入味


20 則留言:

  1. 咁方便正喎等我又買支先,唔洗次次都食嗰幾隻味!

    回覆刪除
  2. 我上次用豆腐, 想吾起用豆卜仲正, 下次試試先😋

    回覆刪除
  3. 紅燒汁我以為係好似南乳咁會紅紅地:P

    回覆刪除
  4. 李錦記真係出咗好多唔同醬汁~好方便~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係我都唔係常用醬料,最多係用豉油。

      刪除
  5. 日前在超市見到但沒買.....可以買來試試了。

    回覆刪除
  6. 李錦記出好多方便汁,唔錯架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,但我其實都好少用醬汁,最多用是豉油。

      刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮