日本之旅2019 《別府》《血之池地獄》


離開門司港
開車前往《別府》
來到《別府》市區
已經是午餐時間
在在一間超市前停下
超市有兩層高
有間漢堡包🍔店
宅男說香港也有分店
可能是光顧開麥記
我覺得價錢不便宜
發覺超市對面
這間是食店
見到外型
還有點擔心是貴價店



入到去看到
原來是小店
其他地方
不清楚是否做晚市
看餐牌又是經濟實惠
午餐有幾個定食
都是5百幾至6百幾円
我和老伴各點了一個
不同的魚餐
宅男就比較麻煩
和店員雞同鴨講之下
她終於明白有人要吃素
特別為他做了個豆腐
還很體貼地表示
個湯是用魚煲
所以冇俾佢
宅男竟然聽得明
終於吃飽飽
皆大歡喜
繼續行程

我們所在的地方在山下
現在要往山上走
來到溫泉地帶
全部有八個池之多
把車停在《鬼山地獄》旁邊
(免費車位)


向下望見到
《白池地獄
時間關係
況且我覺得溫泉
都是差不多
看一個就夠
這裏的環境
好像跟我想像的
溫泉區不一樣
最後由我決定
去看《血之池地獄》


《血之池地獄》
跟前面的溫泉有點距離
要開幾分鐘車才到

周邊環境
就似樣好多
前面停車場也大得多



進園才買票


經過紀念品店



見到血池啦


滾動中
好大煙
有硫磺味


由此行上山
其實只行高一點


 另一角度


亭子是浴足的小池
旁邊也就是
賣紀念品的商店
和辦事處
地方不大
這角度看
環境還不錯


睇過血池
行了一會小商店就離開
在離開的路上
看到不少酒店
而且到處冒煙


《別府》的房也很密集


車子向山區行走






30 則留言:

  1. 男孩子食素,出街食嘢真的較難搞啊!(•ω•)

    回覆刪除
    回覆
    1. 幸好佢比較簡單,出街可以食碟邊菜。

      刪除
  2. 已經忘記我NNNN年前去別府睇咗幾多個溫泉.

    回覆刪除
  3. 我都想去睇下, 有無食温泉蛋?🥚

    回覆刪除
  4. 去別府無浸溫泉? 因為我哋唔浸,所以上次去九州就無plan 去呢到。

    回覆刪除
  5. 啊~ 血池地獄唔記得邊年去過,個樣差不多

    回覆刪除
  6. 好彩有豆腐和白飯,不至於要捱餓^^
    漢堡包店唔知有冇供應素包呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 店員好好體貼呀
      聽阿仔講係有嘅。

      刪除
  7. 景點不錯, 血池, 第一次見, 好特別。
    去日本, 吃魚係我最愛, 特別燒魚,樣樣魚都喜歡吃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實血池地方不大,但環境還算不錯。
      我除了魚生,基其他魚也喜歡。

      刪除
  8. 血池原來真係紅色的,幾得意.

    回覆刪除
  9. 血之池地獄又係日本著名景點啊!

    回覆刪除
  10. 血之池地獄~~個名好驚咁~不過景色好靚~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 風景普通但有樹木圍繞,所以環境幾好。

      刪除
  11. 血池的名字嚇人,其實半點驚恐也沒有,就像吃血池拉麺,不是太辣一樣。

    回覆刪除
  12. 血池地獄我係日本漫畫睇過,原來池水真係紅色架!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...