日本之旅2019《門司港》


14/04/2019
結束[長崎]行程
跟著便向[門司港]進發
車行不久
就落起傾盆大雨
汽車在高速公路飛馳
嚇得我不敢睡覺
幸而行了一半車程
雨勢轉弱
再行便停雨


到達[門司港]
差不多接近黃昏
天色也不太好
但在酒店前下車
見到海傍好熱鬧
我掉下兩父子
便去拍照



不知有什麼活動
像是步行籌款
唔識日文
攪唔清楚


後來被急call到酒店
登記 check in


樓梯裝飾


大堂好像有點氣派


有飲品機
先聲明呢對手唔係我


辦好入住手續
周圍行
不遠處有商場


先去火車站逛一逛
[門司港]火車站是百年建築
1914年開始啟用




從外面望入火車站


火車站服務員
制服也很特別



火車站隔鄰的郵局



另一古式建築
[三井俱樂部]
回港後才發現
原來這裏1922年
[愛因斯坦]夫婦
到訪日本曾住過一晩
現在變成展覽館
遊人可入內參觀


新舊交疊
最高建築物
高樓頂是展望台
還有咖啡室
不過
要買票才可上去
晩上可看夜景
我們見天色欠佳
沒打算上去
前面是一個
[國際友好紀念圖書館]


人力車


商場前
有趣的香蕉人
據說門司是日本
第一個引進香蕉的港口
所以香蕉
成了[門司港]標誌


有不少香蕉製品
唔知味道如何
冇買呀


模型玩具店


[門司港]保留了不少舊建築



行行重行
天氣越來越凍
上了一間餐廳吃晚飯

不知什麼魚
都幾好味


炒烏冬


晚上不用開車
宅男啤一啤


還有一大碗湯麵
食物大致不錯
價格也不貴


附送
醉人的黃昏景色


食飽後
又是另一番美景


最後漫步回酒店
晚上有點寒意
回房休息
抖足精神
明早去另一景點



28 則留言:

  1. 門司港我都有去,個展望台值得去呀,我落雨都照上,你嗰日咁靚都唔上咁嘥.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,當時我哋又冇諗住去

      刪除
    2. 門司港是火車終站
      半年前我都有去

      刪除
    3. 大夫原半年前去過,應該記憶猶新。

      刪除
  2. 不知有什麼活動>>> wiki咗.
    https://ja.wikipedia.org/wiki/%E7%B6%AD%E6%96%B0%E3%83%BB%E6%B5%B7%E5%B3%A1%E3%82%A6%E3%82%A9%E3%83%BC%E3%82%AF
    每年4月第二個星期日搞嘅walking event.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 初去幾日真係幾凍,臨走就䁔返好多。

      刪除
  4. 人不算多, 空氣清新, 好舒服的地方, 好中意這樣旅遊, 行行散散攝攝!
    有機會我都想去這裡, 謝謝你分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢處係福崗有火車到,都幾方便。

      刪除
  5. 每次看到一條條高掛的彩色紙魚就想笑,真像我們的咸魚。謝謝你的分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講起又有啲似,不過,佢哋D咸魚靚啲。

      刪除
  6. 火車站職員制服似酒店幫客人運行李那些服務員。

    回覆刪除
  7. 難怪日本咁受香港人旅遊,不論食物、建築物、裝置藝術啱晒香港人打卡用

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實日本真係好多地方值得去睇下,而且日本係一個旅遊較方便同安全嘅地方。

      刪除

Brighton 的大街小巷

 Brighton 是英格蘭 東南部一個海濱城鎮 也是一個很熱閙的地方 充滿渡假氣氛 這條小巷 有點像香港赤柱的購物街 我們行去海邊 天空下有一抹藍 那便是海洋 行了不少大街小巷