薑醋雞腳


最近有太多薑醋
早前是樓上鄰居
生了第三名小孩
跟著便是姪女及外甥添丁
吃了雞蛋豬腳薑
還剩下不少醋
於是用來煮鳳爪
將雞腳出水過冷河
用薑醋加些少豉油
太杰就加點水
煮腍就可吃
又幾好味喎


21 則留言:

  1. 能夠物盡其用....................EE叻叻呢!👏🏻☺️

    回覆刪除
  2. 鳳爪之後,D醋清晒未?=P

    回覆刪除
  3. 係呢!EE應該收到G+會在4月關閉的消息...不過EE放心呢!EE是屬於blogger客戶...所以不會受到影響...其實可以這樣去分辨自己是否屬於blogger客戶?!只要看自己的留言欄位次序是由上向下...最下就是最新的留言了......................至於屬於G+客戶的最新留言欄位則放在最上面的呢!而之後再沒有像以前可以用G+形式去分享資訊給blog朋友們了......................若blog朋友們是G+用戶...當G+關閉前轉做blogger的形式便可以了......................可以繼續編寫文章...正常留言及回應......................現時心心趁假期正處理自己G+的資料呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知自己並非G+形式,所以我未收到通知。
      我知你最近好多攪作呀!謝謝心心資訊。

      刪除
    2. 心心是EE的blog中朋友嘛!相信EE都會看到心心的攪作呢!😁😄
      係呢!在此心心補充資訊少少呢!G+客戶...當轉為Blogger的形式...在之前的功能應該不會全面和Blogger客戶所提供的一樣...例如...之前的所有留言以及所有回應應會被當封鎖...甚至會流失...不再可以在舊文章留言及回應了.................................

      刪除
  4. 呢味野唔可以係我屋企出現 😁

    回覆刪除
  5. 我以為打錯字添,原來真係雞腳

    回覆刪除
  6. 呢個制法又幾特別,可以試試

    回覆刪除
  7. 我好LIKE 食雞蛋豬腳薑~!反而自己生咗嗰時又冇咩食~可能太忙~!

    回覆刪除
  8. 哈!~ 薑醋雞腳好味,我多數加咸蛋清左D醋

    回覆刪除

Brighton 海灘 行人步道

 在 Brighton的第二天 我們早上出外吃過早餐 又去行街 然後行到海灘的另一頭 下面望到的小屋 是商店和食店 遠望還有沙灘球場 要行條很長的樓梯下去 那一排的拱門 原是行人步道 現因維修封閉了 我們現在便要對面 冇瓦遮頭的步道 很長的啊 行到這裡又另一番景象 這裡面是商舖 ...